.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد لیست اموال خود را منتشر می کند

براساس اظهارات وزیر نیرو ، احمدی نژاد بنا دارد در انتهای ریاست جمهوری خود تمام اموال خود را در پیش از حضور در جایگاه ریاست دولت و پایان دوران 8 ساله خود اعلام عمومی کند و از دیگر مسوولان پیش از خود نیز بخواهد اموال خود را چون او، قبل و بعد مدیریتشان اعلام کنند.


به گزارش خبر آنلاین محید نامجو تصریح کرد : چند روز پیش رئیس جمهور در سفر به من می گفتند آقای نامجو من می خواهم بعد از پایان ریاست جمهوریم همه دارایی هایم را اعلام کنم تا تمام مردم از دارایی های من قبل و بعد از اتمام ریاست جمهوریم مطلع شوند و بعد بخواهم آقایان دیگر هم بیایند و اموال و دارایی های خود را قبل و بعد از مدت مدیریتشان اعلام کنند.

به گفته وی ،در هیات دولت چون همه می دانند احمدی نژاد هیچ قصدی جزء خدمت به کشور ندارد واقعا با جون و دل دستوراتش را می پذیرند. الان هم واقعا کشور در فضای آرامی است و باید این آرامش حفظ شود اجازه دهیم کارها و سیاست هایی که رئیس جمهور دارد اجرا بشود سیاست های پولی و مالی که می تواند تولید ثروت کند که می تواند باندهای ثروت اندوزنامشروع را به هم بریزد بنابراین باید به ایشان زمان داد و کمکشان کرد که طرح ها وبرنامه های ملی به سرانجام برسد.

این عضو هیات دولت در پاسخ به این سوال که چرا در روزهای ابتدایی وزارتش سعی کرده خودرا وارد مسایل سیاسی و اظهارنظر در این خصوص کند، تاکید کرد:بالاخره من به اعتبار اینکه عضو کابینه هستم یک شان سیاسی پیدا می کنم اما سعی کردم بیشتر بعد مهندسی و فنی ام به چشم بیاید.واقعا هنوز هم نمی دانم چرا اینگونه استنباط شد که من تلاش داشتم وارد مقوله های سیاسی شوم.اما بعد از مدتی که اطرافیان من را بهتر شناختند متوجه شدند که من هیچ وقت وارد این مقوله ها نمی شوم.

وی توضیح داد: در یک سفر استانی کسانی داشتند در مورد گفته های رئیس جمهور در خصوص اینکه برخی از سایت ها علیه دولت موج آفرینی می کنند حرف می زدند من هم فرمایشات ایشان را نقل قول کردم همین! اما واقعا معتقدم احمدی نژاد یکی از قوی ترین مدیرانی است که من در طول فعالیت کاری دیده ام.واقعا هیچ شخصی با قدرت و درایت ایشان نمی تواند دولت را اداره کند.اما به هر حال هر کسی ایراداتی هم دارد.به هرحال گل بی عیب خداست ولی واقعا باید به کسی که مردم انتخاب کرده اند کمک کرد.حتی کسانی که مخالف دولت هستند هم باید به نظر مردم احترام بگذارند و سعی کنند به جای سنگ اندازی به ایشان در راهبرد مقاصد ملی کمک کنند./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.5 seconds.